Monday 21 February 2011

bertatih semula

ermmm....agak lame jugak aku tinggalkan blog..sebe;um ni blog laen..but aku rase biarla blog tu hanyab jadi kenangan untuk ak..menoleht kebelakang tidak sama sekali...biar pun begitu segala kenangan dlm blog tu akan aku ingat dan teladani setiap waktu..cewahhhh..ayat skema habeh..!!

so now aku bukak buku baru n blog baru untuk tatapan semua...pada asalnya mahu dijadikan sebagai diari la konon...tp selalunya diari ni kne rajin..kalo xrajin punah ranah rongak la jawapnye kan...tp mybe ak akan gune blog ni untuk sekilas pandang mengenai kehidupan aku..minat aku..hobi aku..kesukaan aku..kebencian aku dan mcm2 lagi la....hihi...ape yang aku rase nk share n bole di'share' insyaAllah aku cube share ngn korang k..hihi...

last hope kurang rajin2 kan lah diri membaca dan mengomen ape yg perlu yer..kutukan pown bole gak kalo korang rase nk kutuk..kui3~~..

k la ak nk sambung wat keje.ni tgh curi2 mase keje typing2 blog...hahahahaha...

adios amigos...

2 comments:

ch!natsu said...

semngat neh nak komen.. hahaha.. ;P
yup jdkan yg lepas tuh as tauladan.. =)

welcome back..!!
jom kite ngular same2 update blog.. hehe..

lulu maya said...

hehe..sgt pantas la mimi nie...jom2 kite mengupdate smbil ngular...:)